Αν είσαι διαχειριστής και κάποιος δεν πληρώνει τα κοινόχρηστα, πρέπει να ακολουθήσεις μια σειρά από ενέργειες για να διασφαλίσεις τη σωστή λειτουργία της πολυκατοικίας:

1. Φιλική υπενθύμιση
Αρχικά, επικοινώνησε με τον οφειλέτη (τηλέφωνο, email, προφορικά) και υπενθύμισέ του την οφειλή. Μερικές φορές οι καθυστερήσεις είναι απλές παραλείψεις.
2. Έγγραφη ειδοποίηση
Αν δεν υπάρξει ανταπόκριση, στείλε του μια επίσημη ειδοποίηση με τα ακόλουθα:
• Το ποσό της οφειλής
• Την προθεσμία πληρωμής
• Τις πιθανές συνέπειες αν δεν πληρώσει
Αν υπάρχει διαχειριστική εταιρεία, όπως στην προκειμένη περίπτωση η Puerta, μπορεί να στείλει αυτή την ειδοποίηση.
3. Ενημέρωση της γενικής συνέλευσης
Αν η οφειλή παραμένει ανεξόφλητη, ενημέρωσε τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες σε συνέλευση. Η συνέλευση μπορεί να αποφασίσει τα επόμενα βήματα, όπως:
• Να επιβάλει προσαυξήσεις
• Να κινηθεί νομικά
4. Εξώδικη ειδοποίηση
Αν η κατάσταση συνεχιστεί, ένας δικηγόρος μπορεί να στείλει εξώδικο στον οφειλέτη, προειδοποιώντας για νομικές συνέπειες.
5. Νομικές ενέργειες (Αγωγή - Διαταγή πληρωμής)
Αν δεν υπάρξει ανταπόκριση, μπορεί να γίνει αγωγή ή να εκδοθεί διαταγή πληρωμής μέσω δικαστηρίου. Αν ο οφειλέτης δεν πληρώσει, μπορεί να γίνει κατάσχεση τραπεζικού λογαριασμού ή ακινήτου.
Τέλος, είναι καλό να αποφεύγονται οι Νομικές διαδικασίες και το πρόβλημα να επιλύεται νωρίτερα καθώς κάθε τέτοια διαδικασία δημιουργεί ταραχή και ενισχύει το πολεμικό κλίμα στην πολυκατοικία.
コメント