Πως να αλλάξεις τη διαχείριση της πολυκατοικίας σου
- Λευτέρης Φουρκιώτης
- πριν από 4 ημέρες
- διαβάστηκε 1 λεπτά
Για να αλλάξεις τη διαχείριση στην πολυκατοικία σου, η διαδικασία είναι σχετικά τυπική και γίνεται μέσα από τη συνέλευση των ιδιοκτητών.

Αναλυτικά πιο κάτω θα δεις τα βήματα για το πως να αλλάξεις τη διαχείριση της πολυκατοικίας σου:
Δες τον κανονισμό
Αν η πολυκατοικία έχει κανονισμό, εκεί γράφει πώς γίνεται η εκλογή και η αλλαγή διαχειριστή.
Αν δεν υπάρχει, ισχύουν οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα (άρθρα 1002 και 1117).
Κάλεσε συνέλευση
Η συνέλευση μπορεί να συγκληθεί είτε από τον τωρινό διαχειριστή είτε από ιδιοκτήτες που συνήθως απαιτείται να έχουν το 1/3 των χιλιοστών.
Η πρόσκληση πρέπει να σταλεί έγκαιρα (συνήθως με ανακοίνωση σε κοινόχρηστο χώρο ή ειδοποίηση σε κάθε ιδιοκτήτη).
Πάρτε απόφαση με πλειοψηφία
Στη συνέλευση συζητείται το θέμα της αλλαγής.
Η εκλογή νέου διαχειριστή ή η ανάθεση σε εταιρεία γίνεται με απλή πλειοψηφία (50% + 1 των χιλιοστών), εκτός αν ο κανονισμός ορίζει διαφορετικό ποσοστό.
Ορισμός νέου διαχειριστή
Επιλέγεται νέος διαχειριστής (κάποιος από τους ιδιοκτήτες) ή ανατίθεται σε επαγγελματική εταιρεία.
Η απόφαση καταγράφεται στα πρακτικά και υπογράφεται από τους παρόντες.
Παράδοση – παραλαβή
Ο παλιός διαχειριστής παραδίδει στον νέο:
βιβλία εσόδων-εξόδων
υπόλοιπο ταμείου
αποδείξεις/παραστατικά
κλειδιά, αν υπάρχουν (π.χ. λεβητοστασίου)
σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας
εκκρεμότητες πολυκατοικίας
Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης
Πάρε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης για να γίνει πιο εύκολα η διαδικασία!
Έτσι η αλλαγή είναι νόμιμη και ξεκάθαρη.
Comentários