top of page

Ποιες 6 δυσκολίες αντιμετωπίζει ο διαχειριστής της πολυκατοικίας όταν κάνει μια εργασία

Ο διαχειριστής της πολυκατοικίας έχει ένα απαιτητικό ρόλο, ειδικά όταν χρειάζεται να οργανώσει ή να υλοποιήσει μια εργασία στην οικοδομή (π.χ. συντήρηση, επισκευή, ανακαίνιση). Ποιες 6 δυσκολίες αντιμετωπίζει ο διαχειριστής της πολυκατοικίας όταν κάνει μία εργασία και πρέπει πάση θυσία να ξεπεράσει για να προχωρήσει και τελικά να φτάσει στο στόχο;

Ποιες 6 δυσκολίες αντιμετωπίζει ο διαχειριστής


1. Συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες και ενοίκους

  • Διαφορετικές απόψεις για το αν και πότε πρέπει να γίνει η εργασία.

  • Απροθυμία συμμετοχής σε κοινόχρηστα έξοδα.

  • Καθυστέρηση στις πληρωμές ή άρνηση κάλυψης του κόστους από ορισμένους ιδιοκτήτες.

  • Απουσία ιδιοκτητών που ζουν αλλού (ιδιοκτήτες-εκμισθωτές), που δυσκολεύει τη λήψη αποφάσεων.


2. Νομικά και διαδικαστικά θέματα

  • Αν η εργασία χρειάζεται έγκριση Γενικής Συνέλευσης, απαιτείται πλειοψηφία, που συχνά δεν επιτυγχάνεται.

  • Ειδικά έργα (π.χ. τοποθέτηση ασανσέρ, μονώσεις, αλλαγή κουφωμάτων) απαιτούν συγκεκριμένες πλειοψηφίες ή ειδική άδεια από μηχανικό ή το δήμο.


Κλείσε Ραντεβού για Απεντόμωση απευθείας από την Ιστοσελίδα μας


3. Οικονομικά ζητήματα

  • Δυσκολία εύρεσης προσφορών από αξιόπιστα συνεργεία ή επαγγελματίες.

  • Πιθανή έλλειψη αποθεματικού ταμείου για την κάλυψη του κόστους.

  • Ανάγκη για έκτακτη εισφορά, που συνήθως προκαλεί αντιδράσεις.


4. Τεχνικά και πρακτικά εμπόδια

  • Κακή κατάσταση της οικοδομής ή προηγούμενες πρόχειρες παρεμβάσεις που δυσκολεύουν τις επισκευές.

  • Δυσκολία στην πρόσβαση (π.χ. σκαλωσιές, συνεργεία που πρέπει να εργαστούν σε κοινόχρηστους χώρους).

  • Θόρυβος ή όχληση προς τους ενοίκους κατά τη διάρκεια της εργασίας.


5. Ευθύνη και διαχείριση κινδύνου

  • Αν συμβεί κάποιο ατύχημα κατά την εργασία, μπορεί να προκύψουν νομικές ή ασφαλιστικές ευθύνες για τον διαχειριστή ή την πολυκατοικία.

  • Κακή ποιότητα εργασιών ή συνεργεία που δεν τηρούν τις συμφωνίες.

  • Καθυστέρηση παράδοσης των έργων.


6. Επικοινωνία και συντονισμός

  • Ο διαχειριστής πρέπει να ενημερώνει συνεχώς τους ιδιοκτήτες για την πρόοδο.

  • Πολλές φορές δεν υπάρχει καλή επικοινωνία και δημιουργούνται παρεξηγήσεις.

  • Δυσκολία στον προγραμματισμό ημερών εργασίας που να βολεύουν τους περισσότερους.


Τέλος, η διαχείριση απαιτεί πάθος και επιμονή για να μπορείς να πεις ότι πετυχαίνεις το αποτέλεσμα που θέλεις εσύ ως διαχειριστής αλλά και το σύνολο των συνιδιοκτητών στην πολυκατοικία.

Comments


απεντόμωση καταστημάτων

Η Puerta Διαχείριση δημιουργήθηκε τον Οκτώβρη του 2008 και αρχικά δραστηριοποιήθηκε στη διαχείριση πολυκατοικιών.

 

Στην πορεία και μέσα από τις ανάγκες των πελατών αναπτύχθηκαν η απεντόμωση και η καθαριότητα οικιακών & επαγγελματικών χώρων.

Μανδηλαρά 21 - ΤΚ 41 223 - Λάρισα

e. info@puerta.gr

t. 2410 730070

  • Facebook
  • Instagram

Contact us

© 2035 by Λευτέρης Φουρκιώτης

bottom of page