Οι οφειλές στην πολυκατοικία είναι μεγάλο πρόβλημα και συνήθως αποτελεί τροχοπέδη για την ευημερία του κτιρίου
Πολλοί συνιδιοκτήτες βρίσκονται σε οικονομική δυσχέρεια και τους καταλαβαίνουμε. Αυτούς που δεν καταλαβαίνουμε είναι όσοι για κάποιους λόγους - συνήθως δεν έχουν να κάνουν με την οικονομική τους κατάσταση - αρνούνται την πληρωμή των υποχρεώσεων τους.
Τι κάνει η Puerta για να εισπράξει τις οφειλές στην πολυκατοικία;
Αρχικά, διενεργεί γενική συνέλευση με σκοπό την ενημέρωση των συνιδιοκτητών για το πρόβλημα. Εκεί θα αποφασιστεί ο τρόπος που η Puerta ως διαχειριστής της πολυκατοικίας θα λειτουργήσει για να εισπράξει τις οφειλές.
Ποια διαδικασία ακολουθείται πριν την έναρξη των νομικών διαδικασιών;
Η Puerta στέλνει ενημερωτική επιστολή στον ενοικιαστή και στον ιδιοκτήτη με σκοπό την ενημέρωση για την είσπραξη των οφειλών καθώς και τις μελλοντικές προθέσεις της πολυκατοικίες. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει ανταπόκριση το νομικό τμήμα της Puerta θα στείλε εξώδικο στον ιδιοκτήτη
Τι γίνεται μετά το εξώδικο;
Στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης δεν ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις σου μετά από το εξώδικο τότε η Puerta - εφόσον βέβαια έχει λάβει την εντολή από τους συνιδιοκτήτες - προχώρα σε αγωγή ή διαταγή πληρωμής.
Σε πόσο καιρό μετά την αγωγή ή την διαταγή πληρωμής θα λυθεί το πρόβλημα;
Συνήθως, μία αγωγή τελεσιδικεί σε διάστημα 4 - 6 μηνών σε αντίθεση με την διαταγή πληρωμής που είναι μια πιο σύντομη διαδικασία καθώς αποφασίζει εξωδικαστικά και τελεσίδικες σε διάστημα 2 - 4 μηνών περίπου.
Comments